Reklamační řád

Reklamace
.............................................................................................................................................................................................

Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď telefonicky, osobně, e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele (PSP izoterm, s.r.o.). Pokud chcete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, udejte prosím telefon a čas, kdy budete k zastižení. Náš pracovník se s Vámi obratem spojí a dohodne způsob vyřešení reklamace.

Zboží lze reklamovat jakkoli i osobně u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese: ...........................................................

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
............................................................................................................................................................................................................................... 
Podle ustanovení § 1829, odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:

1) kupující odešle e-mail na adresu  www.pspizoterm.cz  (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (popř. na účet číslo)." Datum a podpis.

2) kupující doručí zboží zpět na adresu společnosti

3) zboží musí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi
4) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou!

5) finanční částku za zboží včetně poštovného budou kupujícímu vráceny poštovní poukázkou nebo bankovním převodem, 
a to do 30 pracovních dnů od vrácení zboží.

Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením zboží.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Viz. § 616
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.