Reklamační řád
Reklamace
.............................................................................................................................................................................................
Veškeré reklamace je možno uplatňovat buď telefonicky, osobně, e-mailem nebo písemně na adrese provozovatele (PSP izoterm, s.r.o.). Pokud chcete, abychom Vás kontaktovali telefonicky, udejte prosím telefon a čas, kdy budete k zastižení. Náš pracovník se s Vámi obratem spojí a dohodne způsob vyřešení reklamace.
Zboží lze reklamovat jakkoli i osobně u prodávajícího dle obchodních podmínek na adrese: ...........................................................
Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
...............................................................................................................................................................................................................................
Podle ustanovení § 1829, odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení zboží lze provést za následujících podmínek:
1) kupující odešle e-mail na adresu www.pspizoterm.cz (popř. dopis na adresu provozovatele) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (popř. na účet číslo)." Datum a podpis.
2) kupující doručí zboží zpět na adresu společnosti
3) zboží musí být v původním obalu, nesmí nést známky použití, musí byt nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi
4) pokud posíláte zboží zpět, v žádném případě ho neposílejte dobírkou!
5) finanční částku za zboží včetně poštovného budou kupujícímu vráceny poštovní poukázkou nebo bankovním převodem,
a to do 30 pracovních dnů od vrácení zboží.
Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením zboží.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Viz. § 616
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.